Osoby niesłyszące lub niedosłyszące mają możliwość zapoznania się ze wzorami dokumentów Banku w formie nagrania wizualnego treści dokumentów w polskim języku migowym.
We wszystkich oddziałach Banku możliwa jest obsługa osób Głuchych dzięki połączeniu online z tłumaczem języka migowego Migam. Klient może połączyć się z tłumaczem korzystając z tabletu doradcy w oddziale lub z własnego telefonu łącząc się przez przeglądarkę albo skanując kod QR znajdujący się na drzwiach oddziału.
Na wizytę w oddziale w języku migowym można umówić się telefonicznie, w aplikacji Booksy oraz na stronie internetowej Banku.
Klienci mogą również skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego na naszej Infolinii oraz zamówić nagrania wizualne treści dokumentów w polskim języku migowym. Aby skorzystać z pomocy tłumacza Migam na naszej Infolinii, wystarczy połączyć się z tłumaczem online, korzystając z linku: https://tlumacz.migam.org/bnpparibas
W ramach poszerzenie dostępności usług bankowych dla osób niedosłyszących – w 2021 r. zainstalowaliśmy 50 pętli indukcyjnych w oddziałach bankowych. Na początku 2022 r. zaplanowano montaż kolejnych 45 sztuk.