Bankowość Korporacyjna i MŚP
- Wdrożenie cyfrowego onboardingu Klienta bez konieczności użycia dokumentacji papierowej. Obecny proces jest przyjazny dla Klienta, w pełni cyfrowy z zaawansowaną automatyzacją produktów i usług, zintegrowany z procesem KYC („Poznaj Swojego Klienta”) oraz odbywa się z wykorzystaniem podpisu elektronicznego.
- Udostępnienie Klientom różnych funkcjonalności w ramach aplikacji BiznesPl@net (np. dostarczanie wyciągów, wystawianie gwarancji lub akredytyw, Centrum Obsługi Klienta, dostawa gotówki, program PFR – Tarcza Finansowa). Aktualnie w aplikacji przetwarzanych cyfrowo jest 100% zleceń akredytywy, 87% wniosków o gwarancje oraz wnioski w ramach programu PFR.
- Umożliwienie elektronicznego podpisywania umów.
- GOmobile Biznes – pierwsza na polskim rynku aplikacja mobilna dla Klientów korporacyjnych oferująca uwierzytelnianie za pomocą odcisków palców i rozpoznawania twarzy. Liczba aktywnych użytkowników GOmobile Biznes na koniec 2020 r. – 8 357.
- Uruchomienie (grudzień 2020) pierwszej wersji GOonline Biznes – systemu bankowości internetowej z nowym UX / UI zbudowanym na nowoczesnej, otwartej architekturze.
- Wdrożenie (październik 2020) aplikacji do obsługi kredytów konsorcjalnych LEAF.
- Wprowadzenie nowych produktów i funkcjonalności w FX Pl@net, m.in.: możliwość zawierania transakcji w trybie 24/7, onboarding Klientów detalicznych, realizacja płatności (przychodzących, wychodzących, wewnętrznych) po negocjowanych kursach wymiany.
- Wzrost liczby Klientów korzystających z FX Pl@net (3 tys. nowych Klientów, wzrost o ok. 9% r/r).