W 2021 r. kampania sprzedażowa Agro Ofensywa miała miejsce w 2 odsłonach: wiosennej oraz jesiennej.
Kampania przeznaczona była zarówno dla mikroprzedsiębiorstw jak i Klientów MŚP. Celem kampanii było pozyskanie nowych Klientów oraz wzrost sprzedaży produktów kredytowych i leasingowych w tym segmencie.
Oferta promocyjna dotyczyła kredytów: Agro Ekspres, Agro Rzeczówka light oraz Agro Progres. Dla nowych Klientów została przygotowana promocyjna oferta na prowadzenie rachunku bieżącego w ramach Konta Otwartego na Agrobiznes za 0 zł. W ramach współpracy ze spółką BNP Paribas Leasing Solutions oferowane były również atrakcyjne warunki cenowe dla leasingu i pożyczki leasingowej.
Edycja wiosenna (od 1 lutego do 31 maja) pod hasłem „Zyskaj więcej powodów do dumy”.
W ramach wiosennej edycji kampanii wprowadzona została premia za polecenie. W celu zachęcenia do polecania naszych usług w okresie trwania kampanii, doradcy mogli wystawiać „Certyfikat Promocyjny”. Upoważniał on Klienta do zmniejszonej prowizji za zachęcanie znajomych rolników do skorzystania z oferty Banku (0% do końca roku). Po raz pierwszy też darmowy dostęp do narzędzi Premium na portalu Agronomist.pl został przedstawiony, jako bonus do rzeczonej promocji.
Edycja jesienna (od 20 września do 30 listopada) pod hasłem „Świat Cię potrzebuje w najlepszej roli”.
Promocja dotycząca Konta Otwartego na Agrobiznes została połączona z promocją Money Back – zwrotem 2% wartości od każdej transakcji bezgotówkowej za płatności wykonane kartą debetową Debit Mastercard Business w PLN wydaną do nowo założonego rachunku.
Ponadto, w ramach wspierania działań związanych ze zrównoważoną produkcją rolną, wprowadzony został bonus EKO. Jest to dodatkowa obniżka marży kredytów o 0,2 p.p. dla gospodarstw z certyfikatem zrównoważonej produkcji lub EKO, jak również będących w procesie konwersji.
Wsparciem dla kampanii były dedykowane materiały marketingowe, kampania w mediach tradycyjnych (np. prasa, bankomaty) oraz kampanie on-line i w social mediach.