- Kalkulator kredytowy umożliwiający przeanalizowanie proponowanych warunków finansowania bez konieczności rozpoczynania wniosku.
- Proces sprzedaży karty kredytowej Mastercard Standard oraz Mastercard Gold dla Klientów posiadających już inny produkt, realizowany w trybie „online”, łącznie z etapem podpisania umowy, w dwóch wariantach:
- wariant przyspieszony – Klient otrzymuje wstępnie zaakceptowaną ofertę limitu kredytowego, a następnie wypełnia uproszczony formularz wniosku,
- wariant pełny – Klient wypełnia pełny formularz wniosku.
- Proces wnioskowania o kredyt odnawialny w rachunku bieżącym – w dwóch wariantach:
- wariant przyspieszony – Klient otrzymuje wstępnie zaakceptowaną ofertę limitu kredytowego, a następnie wypełnia uproszczony formularz wniosku,
- wariant pełny – Klient wypełnia pełny formularz wniosku.
- Możliwość dodania karty do portfela płatności mobilnych Apple Pay oraz Google Pay za pośrednictwem GOmobile.
- Możliwość ustawienia automatycznej spłaty oraz zmiany okresu rozliczeniowego karty kredytowej w GOmobile.
- Możliwość biometrycznej autoryzacji mobilnej w transakcjach kartowych zabezpieczonych kluczem 3DS.
- Możliwość pobrania wyciągów PDF dla rachunków oraz kart kredytowych bezpośrednio w aplikacji mobilnej GOmobile.
- Zarządzanie zgodami marketingowymi, możliwość zmiany oświadczeń w zakresie zgód marketingowych.
- Nowe możliwości w ustawieniach powiadomień, wybór produktów dla których użytkownik chce otrzymywać powiadomienia o transakcjach. Aplikacja poinformuje o uznaniach i obciążeniach na rachunku oraz płatności kartą.
- Przesyłanie polis do kredytów hipotecznych przez Klienta – Klient w szczegółach kredytu hipotecznego posiada możliwość załączenia dokumentu i przesłania do Banku.
- Możliwość złożenia wniosku o wcześniejszą całkowitą/częściową spłatę kredytu hipotecznego.
- Proces rozkładania na raty transakcji kartowych oczekujących na zaksięgowanie – Klienci, którzy dokonują transakcji kartą kredytową mogą rozłożyć je na dogodną liczbę rat bezpośrednio po jej wykonaniu (zablokowaniu środków) z poziomu widoku historii w GOonline – bez konieczności oczekiwania na moment zaksięgowana operacji w systemie bankowym.
- Obsługa dyspozycji Limitu odnawialnego Allegro – Klient może złożyć dyspozycje związane z obsługą produktu (odstąpienie od umowy, anulowanie odstąpienia, wypowiedzenie umowy, sporządzenie kopii umowy, sporządzenie opinii bankowej).
- Podniesienie limitu kredytowego na kartach kredytowych dla Klientów indywidualnych oraz dla posiadaczy limitu odnawialnego Allegro – proces jest całkowicie online-owy (łącznie z podpisaniem dokumentu potwierdzającego zmianę limitu po stronie Banku i Klienta).
- Pełniejsze zarządzanie ofertą kredytową poprzez zintegrowanie GOonline z RTM.
- Możliwość płatności rat kredytowych oraz spłaty karty kredytowej/ limitu Allegro za pośrednictwem płatności z innego Banku.
- Prezentacja w GOonline:
- harmonogramu planów ratalnych karty kredytowej, usługa dostępna również dla posiadaczy Limitu odnawialnego Allegro,
- zaległości przy kredytach, kartach kredytowych oraz zajęć egzekucyjnych na rachunkach,
- dedykowanych ofert produktowych,
- informacji o rachunku do spłaty, salda na tym rachunku oraz posiadanych ubezpieczeniach dla kredytów,
- informacji o statusie realizacji kolejnych kroków w ramach wniosków Klienta dla procesów sprzedażowych,
- informacji o aktywnej lub nieaktywnej usłudze płatności mobilnych.