- Migracja Klientów i produktów z dotychczasowego, wygaszanego, systemu bankowości elektronicznej Pl@net do nowoczesnej platformy GOonline. Realizowana w fazach migracja dotyczyła zarówno Klientów podstawowej działalności Banku, jak i Klientów Optima oraz Carrefour.
- Rozbudowa aplikacji mobilnej GOonline o nowe usługi dla Klientów, w tym:
- możliwość automatycznego pobrania indywidualnego rachunku podatkowego (jako pierwszy Bank w Polsce),
- udostępnienie Prostego Kalkulatora Kredytowego do samodzielnego wyliczania zdolności kredytowej i analizy ofert,
- funkcja weryfikacji, czy kontrahent jest na białej liście podatników VAT,
- zdalne wnioskowanie o dostęp do FX Pl@net, umożliwiający zawieranie transakcji walutowych,
- dostęp do zdalnej obsługi dyspozycji dla Limitu Odnawialnego Allegro,
- spłata raty kredytowej z rachunku w innym Banku,
- obsługa ankiet MIFID i transakcyjności na funduszach inwestycyjnych,
- nowy layout oraz dodatkowe informacje dla Klientów Wealth Management,
- nowe procesy sprzedażowe – konto z limitem, lokata strukturyzowana, rachunek maklerski.
- Rozwój przyjaznego środowiska bankowości mobilnej GOmobile, dzięki udostępnieniu możliwości otwarcia rachunku na odległość za pomocą selfie, płatności za parking publiczny i bilet autobusowy oraz zwiększonej intuicyjności w zakresie zarządzania posiadanymi produktami. Udostępnienie możliwości dzwonienia już uwierzytelnionych użytkowników na Infolinię za pomocą aplikacji mobilnej.
- Zwiększenie funkcjonalności platformy dla pracowników Banku do obsługi Klientów – GOone m.in. poprzez uruchomienie cyfrowego procesu onboardingu w oddziałach z wykorzystaniem generowania QR kodów, integracji z OCR oraz platformy do bezpiecznego podpisu elektronicznego – Autenti.
- Wykorzystanie aplikacji do umawiania wizyt – Booksy – jako pierwsi na świecie w sektorze bankowym.
- Wdrożenie mechanizmów usprawniających obsługę transakcji – paperless w aplikacji do obsługi płatności w oddziałach.
- Rozszerzenie oferty dla sektora micro i agro – możliwość refinansowania kredytu z innego banku oraz nowe ubezpieczenia kredytów dla mikro i agro w R@tatu.
- Kontynuacja rozwoju współpracy z dealerami samochodowymi – nowa oferta na kredyt samochodowy dla Klientów marki FORD.
- Wdrożenie do oferty płatności zegarkiem Garmin Pay i Fitbit Pay.
- Rozwój współpracy z partnerami detalicznymi – uzupełnienie oferty kredytowej o usługi dodane (Pakiet Usług Bankowych).
- Uruchomienie moratoriów kredytowych w ramach oferty Banku dla Klientów zmagających się skutkami pandemii.
- Hipoteka online – nowy portal umożliwiający samodzielne zdalne wygenerowanie zindywidualizowanej listy dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o kredyt hipoteczny oraz sprawdzenie zdolności kredytowej.
- Wdrożenie nowej oferty Banku – starter bankowy dostępny na stacjach Shell, umożliwiający w pełni zdalne otwarcie konta i skorzystanie z oferty Banku na preferencyjnych warunkach.
- Wprowadzenie oferty (konta, karty) i funkcjonalności dla małoletnich „Samodzielniak”.
- Wdrożenie GOinvest – narzędzia wspierającego sprzedaż i obsługę produktów inwestycyjnych.
- Działania w reakcji na pandemię lub związane z pandemią – udział w projekcie ARKA – wnioskowanie o dotacje w ramach Tarczy antykryzysowej; wdrożenie możliwości udzielania wakacji kredytowych związanych z sytuacją pandemii i pełnej ich obsługi.