Bankowość Detaliczna i Personal Finance
- Rozbudowa aplikacji mobilnej GOmobile o nowe usługi dla klientów, w tym: ubezpieczenie podróżne, aktywne powiadomienia o transakcjach, oferta Pre-Approved, BLIK ATM, udostępnienie Google Pay i Apple Pay, udostępnienie GOmobile klientom Allegro i pełnomocnikom, zarządzanie zleceniami stałymi – przeglądanie i usuwanie, zarządzanie kartą – aktywacja, ustawianie PIN i zmiana limitów dziennych, przelewy z przyszłą datą i możliwość definiowania wygodnych szablonów przelewów, zakup biletów komunikacji miejskiej i opłaty za parking bezpośrednio w aplikacji, mobilna autoryzacja – potwierdzanie przelewów w GOonline za pomocą aplikacji mobilnej;
- Dostarczenie nowej bankowości internetowej GOonline z pełnym pakietem funkcjonalności dla nowych klientów i klientów przejmowanego Banku;
- Zmiana modelu procesu onboardingu klienta, pozwalającego na otwarcie konta przez Internet z użyciem elektronicznego podpisu – opcja weryfikacji tożsamości przez kuriera dostarczającego klientowi kartę;
- Umożliwienie dynamicznego dostosowywania oferty dla klientów dzięki narzędziu Real-time Flexible Marketing;
- Udostępnienie usługi Online Chat dla klientów Banku;
- Rebranding systemów front-endowych dla klientów detalicznych i wdrożenie nowej oferty flagowej;
- Rozwój współpracy z dealerami samochodowymi, dzięki konfiguratorowi samochodowemu dla marki Hyundai oraz wdrożenie produktów dla marki Opel;
- Wdrożenie zaawansowanej aplikacji służącej do transkrypcji i analizy treści rozmów z klientem w Contact Center;
- Udostępnienie nowoczesnej platformy GOone dla pracowników Banku do obsługi klientów w Oddziałach i Call Center;
- Modernizacja systemu wspierającego procesy windykacyjne;
- Wdrożenie mechanizmów usprawniających obsługę procesów kredytowych – paperless, OCR dokumentów (Invoice Opitcal Character Recognition – narzędzie służące do rozczytywania tekstu z zeskanowanych dokumentów i obrazów).
Bankowość Korporacyjna oraz MŚP
- Cyfryzacja i ujednolicenie procesu onboardingu dla klientów korporacyjnych i MŚP w aplikacji sprzedażowej Capsel oraz na platformie eWniosek;
- Ujednolicenie platformy eApplication dla klientów korporacyjnych i MŚP;
- Wprowadzenie usprawnień w procesie kredytowym – szybka ścieżka kredytowa Formuła 1;
- Usprawnienie obsługi płatności podzielonych (Split Payments) w systemach Banku, w zakresie: poleceń zapłaty od strony wierzyciela – dodanie płatności podzielonej do polecenia zapłaty, automatu do zapłaty podatku VAT (dla gospodarki własnej) oraz raportu niezamkniętych rachunków VAT (Portal Raportowy);
- Wdrożenie modułu zarządzania wnioskami w Turbo Planet dla zespołów biznesowych;
- Wdrożenie nowej aplikacji klienckiej umożliwiającej wymianę danych między Bankiem a firmą za pomocą komunikatów w formacie plików XML przy użyciu technologii web service;
- Rebranding systemów front-endowych w bankowości korporacyjnej i MŚP;
- Cyfryzacja i ujednolicenie platformy obsługującej procesy posprzedażowe dla klientów korporacyjnych i MŚP.
Bankowość Korporacyjna i Instytucjonalna
- Wdrożenie nowej platformy do wymiany walut FX Pl@net;
- Dostosowanie raportowania do wymogów MIFID z UK na EU w związku z planowanym Brexitem;
- Uzupełnienie raportowania transakcji commodity swap do KDPW o kod ISIN, wymagany przez MIFID2;
- Wdrożenie nowych funkcjonalności w ramach programu Vista: produkty strukturyzowane, Flexiterm Forward, Cap with Instalments (opcja na stopę procentową z rozłożoną płatnością premii przez klienta na raty).