- wdrożenie nowej bankowości internetowej GOonline – zbudowanej w oparciu o trzy podstawowe filary: prostota, nowoczesność i intuicyjność użytkowania, charakteryzującej się:
- nową omnikanałową platformą zintegrowaną z silnikiem procesów sprzedażowych,
- dostępnością wszystkich produktów na jednym ekranie,
- dostępnością skrótów do najważniejszych funkcji na pierwszym ekranie,
- możliwością przeprowadzania aktualizacji wersji bez wyłączania dostępności systemu,
- technologią RWD (Responsive Web Design) zapewniającą najwyższy komfort pracy bez względu na rozdzielczość ekranu,
- budową interfejsu zgodnie ze standardem WCAG 2.1,
- umożliwieniem klientom kontaktu z doradcą Banku za pomocą czatu tekstowego;
- migracja klientów związana z transakcją nabycia Podstawowej Działalności Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz możliwe dzięki tej operacji ujednolicenie systemów;
- wdrożenie mechanizmu wysyłki do klienta dokumentów (we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową), opartego na technologii blockchain oraz spełniającego wymogi regulacyjne w zakresie trwałego nośnika;
- potwierdzanie autentyczności i aktualności dokumentów unikalnym kodem Hash, dostępność dokumentów także po zakończeniu relacji klienta z Bankiem;
- wdrożenie w obszarze sprzedaży:
- nowego silnika procesowego oraz mechanizmów segmentowania odbiorców ofert,
- procesu rozkładania na raty spłat zadłużenia dla karty kredytowej,
- wniosku o udzielenie kredytu gotówkowego;
- rozbudowanie modułu zarządzania kartami: tymczasowe blokowanie, włączanie płatności zbliżeniowych, zmiana okresu rozliczeniowego, konfiguracja automatycznej spłaty;
- umożliwienie ustawienia limitów przelewów w bankowości internetowej i mobilnej;
- funkcjonalność zaufanej przeglądarki, dzięki której klient nie musi podawać za każdym razem loginu;
- możliwość otwarcia systemu obsługi zleceń maklerskich (SidomaWeb) bezpośrednio z GOonline, bez konieczności dodatkowego logowania;
- optymalizacje procesów i widoków pod kątem ich dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami;
- rozwój customer experience – wprowadzenie licznych usprawnień na podstawie opinii klientów, m.in. rachunek domyślny, nazwy własne produktów, kontekstowe podpowiedzi, kopiowanie numeru rachunku.